نوشته شده توسط : غریبه

ما در وبلاگ های خود قصد داریم سری مقالاتی از دسته سلامتی و تندرستی را برای شما منتشر کنیم در این مقاله قصد داریم در مورد یک داروی گیاهی که شاید همه شما اسم آن را شنیده باشید با شما صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

در قدیم بیماری های بسیاری وجود داشته که درمان های بسیار ساده و سالمی را داشته اند این راه های درمانی از طریق طب سنتی و مصرف داروهای گیاهی و طبیعی امکان پذیر بوده است و غیر از جنبه درمانی این داروها جنبه سلامتی بدن و خون را برای فرد همراه داشته اسطوخودوس یکی از داروهای گیاهی بسیار مفید برای درمان بیماری های بسیاری همچون سرماخوردگی های شدید و آنفولانزا تجویز میشده در ادامه قصد داریم در مورد خواص اسطوخودوس با شما صحبت کنیم

اسطوخودوس

یا اسطوقدوس، سرده‌ای مشتمل از ۲۵ تا ۳۰ گونهٔ مختلف از دسته گیاهان گلدار و از خانوادهٔ نعناعیان است. اسطوخودوس گل‌های کوچک خوشه‌ای آبی یا قرمز سیر تا بنفش دارد و ارتفاعش در حدود ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر است. برگش شبیه برگ صعتر و از آن درازتر و باریکتر است. ساقه‌اش واحد و باریک و بی‌شاخ و در قد کمتر از شبری است. قبهٔ آن متراکم از اجزاء شبیه به جو، بی‌تخم و مایل به سرخی، تندطعم و با اندک تلخی است.اسانس اسطوخودوس دارای اثر مهارکننده بر روی باکتری‌های بیماری زای مورد مطالعه می‌باشد.

این گیاه یکی از خوشبوترین گیاهان دارویی در جهان محسوب می‌شود که در مناطق مختلفی از ایران، هند، چین، انگلیس و کانادا به صورت خودرو رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر آنکه به عنوان یک گیاه دارویی پرخاصیت در طب سنتی ایران و طب سنتی کشورهای چین و هند مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان یک خوراکی مفید در سبد غذایی بسیاری از خانواده‌های آسیایی و اروپایی وجود دارد.

خواص اسطوخودوس

همانطور که گفتیم اسطوخودوس یک گیاه بسیار خوشبو برای درمان بسیاری از بیماری ها و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند این داروی گیاهی برای بیماری های عفونی همچون سرماخوردگی و آنفولانزا داروی بسیار قوی می باشد خواص اسطوخودوس برای سرماخوردگی بسیار زیاد است و از پیشرفت این بیماری و بیماری هایی از این دست به خوبی جلوگیری می کند این گیاه در گذشته و عصر حاضر توسط پزشکان و طبیبان تجویز می شود و برای درمان بیماری های دیگری همچون درمان جوش و آکنه صورت،درمان شپش سر،درمان شوره سر و برای اموری همچون لاغری و کاهش وزن،معده و دستگاه گوارش،فشار خون و قلب،بی خوابی و استرس و اضطراب بسیار مفید و سفارش شده است لازم بذکر است عصاره این گیاه بصورت روغن در دسترس است و برای پوست و مو بسیار مفید است

جالب است بدانید یکی از کشورهایی که این گیاه بصورت خودرو در آن می روید ایران است ولی متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی و تولید مقاله در این زمینه اطلاعات کمی از آن در دسترس عموم می باشد در ادامه این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که مقالات پزشکی و سلامتی زیادی را در زمینه های مختلف در خود جای داده است

اکسیر طب

همانطور که گفتیم در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که مقالات بسیاری در این زمینه در خود جای داده است اکسیر طب یکی از سایت های پزشکی بسیار پرطرفدار است که مقالات جامع پزشکی بسیاری در آن برای مطالعه مخاطبان موجود است شما در این سایت می توانید موارد زیادی در مورد طب سنتی،حجامت و خواص دمنوش ها را مطالعه کنید تمام این مقالات از منابع قنی پزشکی داخلی و خارجی جمع آوری شده است و برای شما مخاطبان در دسترس قرار داده شده این سایت دارای دسته های بسیاری است که برای سهولت شما کاربران عزیز دردسترس قرار گرفته است در این سایت علاوه بر مقالات پزشکی مقالاتی در مورد بیماری های مختلف و راه درمان آن ها برای شما در دسترس است که با مطالعه آن ها می توانید موارد بسیار کاربردی را بیاموزید و در مقابل بیماری های مختلف راه درمان آن ها را بیاموزید و به کار گیرید اکسیرطب با هدف تولید محتوای آموزشی درمانی و ارائه خدمات طبی در سال ۱۳۹۸ فعالیت جدی خود را آغاز کرده تمام مقالات این وبسایت به دست پزشکین با تجربه تالیف می شود و همگی موثق میباشد.این مجموعه با اعضای تیم 6 نفره بصورت مدام بر روی برند اکسیرطب فعالیت میکنند و در پلتفرم های مختلف آنلاین، خدماتی از جمله محتوای طبی، ویدئو های آموزشی، مشاوره و ویزیت پزشک، فروش محصولات گیاهی و…. ارائه میدهد.



:: برچسب‌ها: اسطوخودوس , خواص اسطوخودوس , خواص اسطوخودوس برای سرماخوردگی , اکسیر طب ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جفری پرستون بیزوس (زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۶۴) کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد. همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

زندگی بیزوس

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو متولد شد. مادر او هنگام تولدش نوجوان بود. زندگی پدرش تد جورگنسن اهل شیکاگو و مالک دوچرخه فروشی و مادر او بیش از یک سال دوام نداشت و زمانی که جف نوزاد بود، آن‌ها از هم طلاق گرفتند. مادر جف در حالی که جف ۵ سال بیشتر نداشت برای رهایی از بی‌خانمانی با یک مهاجر کوبایی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده بود به نام میگل «مایک» بیزوس ازدواج کرد. مایک بیزوس مدت کوتاهی پس از ازدواج جف جورگنسن را به فرزندخواندگی پذیرفت و نام خانوادگی او را به بیزوس تغییر داد. پدرخواندهٔ جف بعد از پایان تحصیل در شرکتی به نام اکسون به عنوان مهندس شروع به کار کرد.

به دنبال کوچ خانواده به میامی جف نیز دوران جوانی خود را در این ایالت سپری کرد. پس از این بود که جف وارد دانشگاه شده و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، ولی بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود، یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون وارد شد و سرانجام و در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

جف پس از اتمام تحصیلاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از ان وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و هم‌زمان با آن توجهش به رشد بی‌نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده‌است.

از همین‌جا بود که جف ایدهٔ خود، یعنی ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی‌کرده و شروع به تحقیق در زمینهٔ شرکت‌هایی کرد که کالاهایشان را از طریق پست و از راه دور ارسال می‌کردند. جف فهرستی از ۲۰ شرکت برتر در این زمینه تهیه کرد، تقریباً تمام کالاهای مدنظر جف از طریق این شرکت‌ها فروخته می‌شد، اما وی متوجه شد که هیچ‌یک از این شرکت‌ها به فروش کتاب نمی‌پردازند. این مسئله تنها یک دلیل داشت و آن عدم تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از عناوین کتاب‌ها بود، زیرا عناوین کتاب‌ها بسیار متنوع بودند و تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از آن‌ها نیازمند یک هزینهٔ سنگین و تهیهٔ یک کاتالوگ چند هزار صفحه‌ای بود. روال کار این شرکت‌ها در آن دوران به این گونه بود که اقدام به تهیهٔ یک کاتالوگ از محصولاتشان می‌کردند و ان را برای مشتری ارسال می‌کردند، مشتری نیز بعد از دریافت کاتالوگ و انتخاب کالا، ان را سفارش می‌داد.

شکل‌گیری آمازون

جف ایدهٔ خود را با شبکهٔ جهانی وب توأم ساخته و به فکر ساخت یک وب سایت برای معرفی عناوین کتاب‌ها کرد. مزایای این وب سایت نیز کاملاً وی را توجیه کرده بود:

عدم نیاز به تهیهٔ کاتالوگ فیزیکی

کاهش شدید هزینه‌ها

افزایش سرعت در عملیات خرید

امکان تغییر روزانهٔ کاتالوگ و…

اما در کنار تمام این مزایا یک خطر بزرگ جف را تهدید می‌کرد و آن سرمایه‌گذاری بر روی یک چیز جدید، مبهم و غیرقابل اعتماد به نام اینترنت بود که تا آن زمان همهٔ مردم آن را یک وسیلهٔ تفریحی و ارتباط جمعی می‌دانستند. او شروع به مطالعه و تحقیق در زمینهٔ تجارت کتاب کرد و حتی در همایش سالانهٔ کتاب فروشان شرکت کرد.

بعدها وی در گفتگو با مجلهٔ تایم گفت: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود، تمام پایهٔ کار را روی چیز جدیدی به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطر ناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس از زمانی اتفاق افتاد که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و تمام درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد عمل جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند.

جف نام Abracadabra به معنی ورد و طلسم (چیزی معادل «اجی مجی لا ترجی») را برای سایت برگزید، اما دوستانش او را متقاعد ساختند که این نام مناسبی نیست و سرانجام نام amazon.com را برگزیدند. رود آمازون نام بزرگترین رود جهان است و جف نیز باور داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانهٔ جهان بدل خواهد شد.

جف بیزوس در تعاونی برای رباتیک در سال ۲۰۰۵

تأسیس و رشد روزافزون آمازون

جف بیزوس برای آغاز رؤیای خود به همراه نامزد خود به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کردند و در سال ۱۹۹۴ شرکت آمازون را تأسیس کردند و بلا فاصله یک برنامه‌نویس حرفه‌ای به نام کافان را تشویق کردند تا در شرکت استخدام شود. یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه از وب سایت آمازون روی شبکهٔ اینترنت قرار گرفت و از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ آمازون رسماً کار خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که توجه اکثر رسانه‌ها به سایت آمازون و ایدهٔ آن‌ها که در آن سال‌ها عجیب به نظر می‌رسید آغاز شد و همین امر تا حدود زیادی باعث استقبال مردم از آمازون شد. جف می‌گوید: از همان ابتدای کار مشخص بود که رشد خواهیم کرد. با شروع کار آمازون، جف و همکارانش پیوسته در تلاش بودند تا این سایت را با مشتریان وفق داده و همهٔ نیازهای آنان را برآورده کنند. آن‌ها ابتدا ایدهٔ خرید با یک کلیک را پیاده‌سازی کردند و سپس بخش نظرات خریداران را راه‌اندازی نمودند.

در سال ۱۹۹۷ فروش سهام آمازون از طریق سایت راه اندازی شد و در پی آن کار آمازون به چند کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، انگلستان و فرانسه گسترش یافت. تأکید جف همواره بر روی برآورده ساختن همهٔ نیازها و سلایق مشتریان بود و بدین ترتیب فروش کتاب هرروز با استقبال بیشتری روبرو می‌شد. مشتریان کم‌کم شروع به ارسال ایمیل‌هایی کردند که در آن درخواست اقلام بیشتری از جمله سی دی و لوازم خانگی از آمازون داشتند. جف نیز بلافاصله دست به کار شده و اقلام بیشتری را به فروشگاه اضافه کرد و بدین ترتیب روزبه روز به وسعت آمازون اضافه می‌شد.

به گزارش بلومبرگ، صبح روز ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷ با افزایش ارزش سهام کمپانی آمازون، جف بیزوس بنیان‌گذار این شرکت با پشت سر گذاشتن بیل گیتس، به جایگاه ثروتمندترین شخص دنیا رسید.

راه حل ها برای رهایی از بحران

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تحت تأثیر حباب دات کام قرار گرفت. در این بحران ارزش شرکت‌های کوچک اینترنتی که در زمان کوتاهی به غول‌های اینترنت تبدیل شده بودند، ناگهان سقوط کرد. در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود و ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد. در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

 

در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ فوربس اعلام کرد، درآمد بیزوس به ۸٫۲ میلیارد دلار رسیده و او در رتبه ۱۱۰ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده است. ثروت او در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۵۸.۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: زندگی بیزوس , شکل‌گیری آمازون , تأسیس و رشد روزافزون آمازون , راه حل ها برای رهایی از بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟ در اینجا نحوه یادگیری زبان آلمانی سریع و آسان آورده شده است. یک دلیل محکمی پیدا کنید که شما را با انگیزه حفظ کند. تمام اصول زبان آلمانی را بیاموزید. با یادگیری عامیانه، کلمات خنده دار و اصطلاحات چیزهای جالب را حفظ کنید. روزانه تمرین کنید و در صورت امکان با بلندگوهای آلمانی بومی صحبت کنید.

مردم می گویند همه چیز در مورد مهارت های اصلی است. بنابراین اگر نمی دانید چگونه زبان آلمانی را بیاموزید، اگر یک مبتدی کامل هستید توصیه می کنیم از الفبای خود شروع کنید. زبان آلمانی 26 حرف درست مثل انگلیسی دارد. چند حرف با تلفظ وجود دارد كه در زبان انگلیسی وجود ندارد ä ، ö ، ü و β اما شما این حروف را در الفبای پیدا نمی كنید. تلفظ صحیح آنها را تمرین کنید زیرا این به شما کمک می کند تا لهجه خود را بطور قابل توجهی تنظیم کنید.

چه چیزی باعث می شود یک زبان برای شما دشوار به نظر برسد؟ دستور زبان آن درست است؟ گرامر معمولا کابوس برای همه افرادی است که قصد دارند با یک زبان جدید وارد شوند و این تنها با زبان آلمانی صادق نیست و صحبت کردن به آلمانی https://dialolanguage.com/german-course/ می تواند آسان گردد. اما این قسمت را به خوبی بیاموزید و به هیچ وجه مسلط به آلمانی صحبت خواهید کرد. Präsens مربوط به زمان حال موجود در انگلیسی است، Präteritum مربوط به زمان های کامل است، Plusquamperfekt مربوط به Past Perfect است.

این رابطه کاملا دقیق نیست، اما با نگاهی به زمانها از این طریق درک گرامر آلمانی را برای شما آسانتر می کنیم. آنها چهار پرونده اسمی، جذاب، تندخو دارند. در اینجا یک مسئله پیچیده درباره آلمانی است که بسیاری از افراد اغلب از آن یاد می کنند. انگلیسی در موارد مختلف و جنسیت آلمانی را به خود اختصاص می دهد. آلمانی برای هر جنس دارای سه عبارات اسمی است: die برای اسم های مونث، der برای اسمهای مذکر و das برای جنسیت خنثی.

با هر کلمه جدیدی که شما به زبان آلمانی یاد می گیرید، باید یاد بگیرید که چه چیزی پیش نویس باید جلوی آن بیاید. ممکن است در ابتدا شما را گیج کند زیرا ممکن است گاهی اوقات یک جنسیت بیولوژیکی با جنسیت دستوری آن مطابقت نداشته باشد. با این حال برخی از قوانین وجود دارد که تعیین می کند کدام اسم به استثناء می رسد. نیازی به استرس بیش از حد در این قسمت نیست. اگرچه شما باید همه آن ها را به صورت مکانیکی به خاطر بسپارید، اما به زودی بخش عظیمی از این بنیاد دستور زبان به شما مفهوم بیشتری می بخشد.

هنگامی که شما شروع به یادگیری یک زبان جدید می کنید، احتمالا نمی خواهید با همه قوانین دستور زبان و مواردی که یک زبان را پیچیده می کند شروع کنید. یادگیری زبان همه چیز در مورد شادی و سرگرمی بخشی از آن است، به غیر از میل به گسترش دانش شما. برای انجام این کار شما باید از جایی شروع کنید که باعث می شود تعجب کنید که چه چیزی فراتر از آن است. توجه خود را جلب کنید و انگیزه خود را به آتش بسپارید. هیچ راهی بهتر برای یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد تا فقط شروع به یادگیری چند کلمه و برخی اصطلاحات روزانه مثل سلام کردن به کسی یا درخواست چیزی برای کسی باشد.

این کار به شما کمی موفقیت می بخشد و اعتماد به نفس خود را تقویت می کند. در اینجا چند اصطلاح اساسی زندگی روزمره آلمانی برای شروع وجود دارد. آن ها را مطالعه کنید و سپس سعی کنید یک گفتگوی ساده را در ذهن خود شبیه سازی کنید. احتمالا این عبارت را شنیده اید اگر می خواهید زبان آلمانی را یاد بگیرید، باید مانند یک آلمانی فکر کنید. به عبارت دیگر، این بدان معناست که باید عبارتی را فراتر از معنای واقعی کلمه آن درک کنید. اینها اصطلاحات هستند و آلمان تعداد زیادی از آن ها را دارد. اصطلاحات فقط عباراتی با معنای ترسیمی هستند.

به نوعی آنها پیشینه اجتماعی و فرهنگی یک کشور را آشکار می کنند. یک اصطلاح انگلیسی ممکن است به یک اصطلاح آلمانی در ارتباط باشد، اما به معنای واقعی کلمه می توانند متفاوت باشند. به عنوان مثال اصطلاح انگلیسی قطعه کیک به چیزی اشاره دارد که ما آن را با سهولت و نشاط انجام دادیم. در زبان آلمانی "Das schaffe ich mit links" است که به انگلیسی به معنای واقعی کلمه به معنای من فقط با دست چپ خودم می توانم انجام دهم است.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

هنگامی که یک قاتل هدف بازیگران نمایش عروسکی برنامه تلویزیونی 90s The Happytime Gang را می گیرد ، پلیس خصوصی عروسکی عروسکی و مظنون اصلی فیل فیلیپس (بیل بارتتا) با همکاری قدیمی و کارآگاه انسانی خود کارآگاه کونی ادواردز (ملیسا مک کارتی) مجدداً تیم ها را پیدا می کند تا مقصر و نام او را پاک کنید.

ایده یک کمدی مبتنی بر عروسکی "فقط بزرگسالان" به سختی پر از ارزش جدید است. به عقب در سال 1989 ، پیتر جکسون با هماهنگی آزار و اذیت ناخوشایندها - در میان سایر قساوتهای مبتنی بر احساسات - گربه های روی گردو را تنظیم کرد. اخیراً خیابان Q را به صحنه آوردیم و Team America: Police World را روی پرده بزرگ. اما The Happytime Murders ژانر زیر پوستی فازی را به نوعی چرخش تازه می بخشد ، با مجموعه ای مرتب از Roger Rabbit-esque که دنیایی را ایجاد می کند که در آن عروسک ها در کنار انسان ها وجود دارند ، حتی اگر آنها به عنوان فرومایه غیر آلی رفتار شوند.

در قلب او مشاركت كلاسيك و معاشرت كلاسيك است ، با صمغ و خسته كننده رنگ و لعاب رنگي فيل (كه توسط موپتتر بارته مدتها اجرا شده است) ، زماني كه تنها عروسك در LAPD بود ، با اكست جفت با شريك سابق خود مخروبه كني (مك كارتي) بعد از برادر بازیگر وی توسط یک قاتل مرموز به قصد از بین بردن بازیگران یک برنامه تلویزیونی قدیمی به قتل رسیده است ، همه این عروسک ها (جدا از نشان انسان الیزابت بنکس). با تشکر از تخصص عروسکی Barretta ، شما به سرعت فراموش خواهید کرد که نیمی از این بازی دو نفره کمدی دوستانه یک دست افتخار شده در جوراب باشد و علاوه بر این بنرهایی که از آن جدا می شوند ، حتی می توانید محبت بین این دو شخصیت را حس کنید چون آنها به تدریج اختلافات گذشته خود را پشت سر بگذارید و دوباره به یکدیگر گرم شوید. دانلود راحت فیلم های ایرانی

جهان نیز به طرز چشمگیری نصب شده است که کارگردان برایان هنسون (فرزند جیم) بدیهی است که یک دست خز و جوراب در این است. عروسکهای CGI با کمک آنها در خیابانهای LA مانند کلاهبرداری هستند و این طبیعی ترین چیز در جهان است ، خواه آنها وزنه برداری در Muscle Beach ، وزنه برداری قند در پوکر پوکر یا انجام کارهای جنسی عجیب و غریب برای فیلم های پورنو (نگاه کنید بیرون برای برخی از عمل های گاو ، گندم سیاه ، Feebles-esque).

بله ، درست است: Happytime در لباس های عروسکی و عروسکی نه برای بچه ها لذت می برد. اما کاملاً از این کار غافل می شود ، همان شلاق را شلاق می زند تا وقتی که بی حس شود. حقیقت غم انگیز این است که ، این فقط خنده دار نیست - یک شکست اساسی در یک کمدی. وسایل نقلیه مانند خز در هنگام گربه پرواز می شوند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها به زمین متکی هستند ، و خیلی به تکیه بر ناسازگار بودن اسباب بازی های چشمان ناز (سابق) گوگل و چیزهای گفتنی و انجام کارهای ایمان اعتماد می کنند.

چیزهای زیادی می گوید که جالب ترین دنباله فیلم به هیچ وجه عروسک ها نیست ، فقط یک تیم مختصر مک کارتی با مایا رودولف (به عنوان دبیر فیل از حباب ها). به نظر می رسد ، بدون هیچ گونه خلق و خیز روشن ، حنسون و همکار متوجه شده اند که واقعاً باید روی فیلم های طنز تمرکز کنند. در جای دیگر ، همه چیز در مورد لباس های جنسی لنگ (جیز احمقانه) است ، مواد مخدر که صاف هستند (عروسک ها قند ، هکتار زیاد دارند؟) و گفتن سخنان بی ادبانه.



:: برچسب‌ها: دانلود راحت فیلم های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()